Tuesday 19 July 2011

~~kalau yer pon cover2 lar sikit,~~

"Hei, kita kan berjiran. Ya, aku tahu hidup berjiran perlu bertolak ansur. Saling tolong menolong. Tapi takkan la kamu tergamak lakukan perkara ini?" jiran A berkata.

"Ala, sebab bertolak ansur la saya bertindak begini. Bukan apa, di sini cuacanya panas. Cahaya matahari terus menerjah ke permukaannya. Kalau tak kerin
g nanti susah. Pakai  pun boleh jadi gatal-gatal. Silap hari bulan, boleh kena panau," kata jiran B

"Ya, saya faham. Tapi takkan la di sini kamu sidaikan seluar dalam kamu. Mencacatkan pemandangan. Boleh sesak nafas dbuatnya. Alihkanlah, saya merayu," jiran A melembutkan kata-katanya,

"Baiklah, saya alihkan. Tapi tunggu kering dulu ya." jiran B mejawab sambil tersenyum.

Sambil muka kemerahan menahan marah, jiran A merungut
di dalam hati. Hanya ada 1 perkataan : "BINAWE!"
 

Pesanan penaja : HORMATI JIRAN ANDA!

3 comments:

  1. Adoiai..lau akka ler jiran tuu tensen dibuatnyer..ada gak org camni kan..haha..lawak pun ada gak..

    ReplyDelete
  2. ahhahaha 2 lar,, kita bakor jer2x,,,,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...