Wednesday, 18 January 2012

menginjak ke 27,,,

just want to tell the world,,,,, it's my birthday today,,,MasyaAllah time flies too quickly! can't believe I'm older another year...



  I'M 27 TODAY! Alhamdulillah. bersyukur kerana Allah SWT telah memberikan aku satu hari lagi untuk hidup. rasa bersyukur kerana aku masih hidup hari ini untuk meraikan hari jadi aku. Dan tiada apa yang boleh membuatkn aku lebih gembira daripada menyambut dengan orang-orang yang aku sayangi:),,, aku jg gembira dengan apa yang telah aku  kecapi pada hari ini.  dengan keluarga yg selalu mberi sokongan, dan kawan-kawan yang sentiasa memahami Syukur Alhamdulillah.Apa lagi yang aku boleh pinta:) Terima kasih Allah.
semoga hari2 mendatang menjadikan aku lebih matang -D


=>rindu sama kawan2 design center :(
=>apa agaknya hadiah en somi bagi,,,heheeheh

Monday, 16 January 2012

~~m@kan2 @t al rawsha k@mpung p@ndan~~

akhirnya hajat nk mkn kt bangunan yg cantik ni tmakbul jg,,,tp sedih en somi x de,,masa kami pergi ni dia brada di kuantan..mcm biasa klau dia x de me n ank2 akn ke rumah mil,,,lau nk ddk rmh mmg x lar.sbb apa bdk 2 org 2 nti klau aku nk uat keja rumah sape nk tgkkn,,,kang ada abg duduk ats adik kang,,,,mmg x tcapai akalku,,heheehehhe,,bbalik cite td,,aku pergi dgn akak n adik ipar aku  mcm biasa klau nk g jln2 mesti ajk dorang,,kami mmg serasi bsama kihkihkih,,,,,sbnarnya aku tingin benar nk mkn nasi arab so mlm minggu ri tu apa lagi bgegas lar kami ke sana..suasananya cantik,makanan sedap rasa dh mcm kami mkn kat cordoba jer,,,hahahahaah,,makanan kat sini banyak tau,,,satu pinggan  boleh mkn 2 org,,nk tahu kami mkn apa??? kami mkn Lamb Mandy,Chicken Mandy n Lamb kebab,,air kami amik air buah jer 2 pn sgelas 12 henget tau,,tp x per bl lagi kn aku nk banje dorang,,smentara ada reseki sikit ni, bole lar,,,ehehheeh jom  layan gmbr makan2 kami,,,~~~

haruslah bgambar di pintu masukkn,,,,,

lamb mandy, kambing (half potion)  rm25
Chicken Mandy sm rege diatas
gmbr mkn haruslah ada,,,
muka fahmi separuh jer,,lapar sgt budak 2,,,
botol air fahmi pn nk menyelit jg,,,
tgk 2,,comot2 tau,,fahmi pn suke nasi arab
abis bsepah2,
gadis2 peneman hihhi
hot mama tidak ketinggalan,,-p
dh kenyang peace,,fahmi x pndai buat-D
tapau x abis mkn,,,
dlm keta nk blk,,,,tata

lain episod lepas mkn kami jalan di taman klcc,,,k byebye ^__________________^

Tuesday, 10 January 2012

~~Ar! 2 menjejakkn kaki ke muzium tgk upinipin

ehheheeh cite dh bkaduk br nk update,,biarlah kn janji cite,,,nk prg muzium ni jenuh tau pujuk en somi,,dia biasa lar lau tmpt rmai2 org ni bkn nye nk prg,,nyampah tau,,,setelah btungkus lumus mmujuk akhirnya tbuka jg pintu hati dia,,,,kahkahkah,,padahal mmg dia nk g pn,,,kami prg ni ms cuti umum ari 2..org pnya lar ramai,,nk cari parking satu hal pnya lar susah,,klau hajat dihati  nk bwk anak2 jenjalan,,insyaallah dpermudahkn,,,,,cewah,,,,jom layan gmbr kami,,,






















==>seronok dpt bwk ank2 jln wlapn waktunya singkat tp puas,,,,,adios amigos astalaviste,,,cau,,,

Wednesday, 4 January 2012

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...