Wednesday 18 January 2012

menginjak ke 27,,,

just want to tell the world,,,,, it's my birthday today,,,MasyaAllah time flies too quickly! can't believe I'm older another year...



  I'M 27 TODAY! Alhamdulillah. bersyukur kerana Allah SWT telah memberikan aku satu hari lagi untuk hidup. rasa bersyukur kerana aku masih hidup hari ini untuk meraikan hari jadi aku. Dan tiada apa yang boleh membuatkn aku lebih gembira daripada menyambut dengan orang-orang yang aku sayangi:),,, aku jg gembira dengan apa yang telah aku  kecapi pada hari ini.  dengan keluarga yg selalu mberi sokongan, dan kawan-kawan yang sentiasa memahami Syukur Alhamdulillah.Apa lagi yang aku boleh pinta:) Terima kasih Allah.
semoga hari2 mendatang menjadikan aku lebih matang -D


=>rindu sama kawan2 design center :(
=>apa agaknya hadiah en somi bagi,,,heheeheh

5 comments:

  1. as..hepi birthday!! semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki n berbahagia disamping keluarga..

    p/s:kitaorg pun winduu as..free2 dtg ler DC..

    ReplyDelete
  2. tq kk lin,,amin,,,2 lar bila lar nk g dc ni,barang2 pn lom amik lg,,,

    ReplyDelete
  3. As..selamat hari tua....

    Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
    akhlak yang terpuji,
    pekerti yang mulia,
    umur yang bermanafaat,
    rezeki yang halal,
    ilmu yang berguna,
    jodoh yang membahagiakan,
    hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat......amin....

    mesti dapat hadiah yg best..he..he

    ReplyDelete
  4. kk nita tq,aminnnnnnn,,,ehheeheh x tahu lar :)))

    ReplyDelete
  5. singgah sini tuan blog... :) happy blogging!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...