Friday 8 July 2011

~bersalin bila-bila masa~

kandunganku nk msk 36minggu 
dan mungkin akan bersalin bila-bila masa dari sekarang
minggu lepas dh check up n terus mintak
reference letter untuk bsalin d ppum
bersalin dimana-mana pun sama
Tapi aku dah buat keputusan untuk bersalin di hospital ppum
kerana mungkin aku dh biasa
dengan keadaan disana

Aku berharap agar kelahiran kali ini
 normal seperti fahmi dulu.
Hanya menunggu saat dan detiknya sahaja
Moga semuanya dipermudahkan.
Kepala baby dah berada dibawah
Alhamdulillah semuanya ok
Air ketuban cukup
dan berat baby dah pun 2.8 kg
pinggang pn semakin sakit skrg
 besar ker perut aku???

Memang preggy kali ni berat aku lebih berbanding fahmi hari tu
Nampaknya kena berusaha keras sket pas ni nak turunkan berat badan
nk mainting 48 kg blk ehhehe,,,,,,,,,,,,,,,
Kali ini persediaan berpantang
dan penyusuan ibu aku dah get ready semuanya
Moga kali ini azam nak BF baby sehingga 2 tahun terlaksana
dengan jayanya..

Doakan as yer semua..^_^
==>isteri incik fadhli

2 comments:

  1. insyaALLAH semoga as dipermudahkan bersalin..brp dah berat as..? naik bnyk ker as akak tgk maintain jew preggy cam x preggy jew..jealous akka tau..hihi..

    akka dulu pun terbersalin kat melaka..second baby nanti xtau lerr sbb cam dah biasa n sonok deliver kat melaka..aduhh ngajuk plak mak akak nanti..fenin pala..

    ReplyDelete
  2. amin,,,,smlm timbang dh 60 kg.. lebih kurang masa mgandungkn fahmi ari 2 jer,,,hihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...